Yrityksille

Hyvä Yrittäjä!

Tiesitkö, että;

• Tuki- ja liikuntaelinongelmat (TULE) ovat suurin sairauspoissaolojen taustalla oleva tekijä
  • 25 - 41% yli 30-vuotiaista suomalaisista kertoo kokeneensa selkä-, niska-, olkapää- tai polvikipua viimeisen 30 päivän aikana
  • Yritys maksaa työntekijän palkan kokonaisuudessaan ensimmäisiltä kymmeneltä sairauspäivältä
  • Selkäkivun ja -sairauksien takia vuonna 2012 Suomessa oli hieman yli 2,1 miljoonaa sairauspäivärahapäivää ja niiden kustannukset olivat 119,8 miljoonaa euroa
  • Yksi poissaolopäivä maksaa työnantajalle n 350 euroa

Suuri osa tuki- ja liikuntaelinongelmista on ennaltaehkäistävissä henkilön fyysisella aktiivisuudella sekä ennaltäehkäisevällä fysioterapialla. Työn tauottamisella ja työstä palautumisella on merkittävä rooli työntekijän hyvinvoinnissa ja työssä jaksamisessa.

Pitäisikö Sinunkin yrityksesi panostaa työntekijöiden hyvinvointiin?

Toimipaikassamme on viihtyisä ryhmätila, jossa on mahdollista toteuttaa Teidän tarpeisiin sopivaa ohjelmaa, kuten esimerkiksi rentoutus/joogatunti tai vauhdikkaampaa liikuntaa. Pystymme järjestämään yrityksellenne myös säännöllisen viikkotunnin meidän tiloissa tai tulemme mielellään Teille ohjaamaan taukoliikuntaa tai työstä palauttavan tunnin työyhteisön hyvinvoinnin parantamiseksi. Yhteinen tekeminen luo työntekijöille arvostuksen tunnetta sekä yhteenkuuluvuutta, herättää motivaatiota ja lisää suorituskykyä ja tuottavuutta. Ulkoilmareippailu kokoukset ovat olleet myös suosittuja monessa yrityksessä. Me tulemme tarvittaessa kirittäjäksi!

Oikeanlaisella yksilöllisella fysioterapialla tuet työntekijän työssäjaksamista ja mahdolliset sairauslomat lyhenevät tai jäävät parhaimmassa tapauksessa kokonaan pois.

Suosittua palvelua yrityksissä on ollut myös hieronta työpäivän aikana. Fysioterapeuttimme tulee mielellään toimipisteeseenne matkahoitopöydän kera hieromaan työntekijöitä työpäivän aikana.

Palvelumme räätälöidään aina yrityksen tai yhteisön tarpeiden mukaan.

Yrittäjä, tue henkilökuntasi hyvinvointia! Ota meihin yhteyttä!

Haluatko että otamme sinuun yhteyttä?

Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä